Aerodynamika jest nauką ścisłą, przedstawia zmiany w prędkości i kształtu ciała, oznacza to, że jej przepisy nie są powszechnie stosowane. Wielkość i kształt poszczególnych rowerzystów, otaczających go warunków atmosferycznych oraz specyficzne wymagania są również podstawowe. Zobaczyliśmy z pogłębionej analizy, sposób przepływu powietrza wokół ciała rowerzysty w ruchu, aby zrozumieć, jak kaski pasują do ogólnego obrazu aerodynamiki rowerowych. Następnie postawiliśmy sobie dalsze wyzwanie weryfikacji. Odkrycia w naszym laboratorium w tunelu aerodynamicznym. To dało nam szansę na konsolidację oraz udoskonalenie naszego projektu. Następnie poszliśmy jeszcze dalej, dając rowerzystom przetestować nasze kaski w rzeczywistych sytuacjach. Jest to jedyny sposób na zapewnienie optymalnej konstrukcji; wiemy, że testy w sztucznej sytuacji nie wystarczą. Wysokość poszczególnych rowerzystów, kąt ich głowy, jak kask siedzi na głowie, wielkość i kształt ich tułowia i twarzy, kręgosłupu ... to tylko niektóre ze zmiennych, które mają znaczący wpływ na aerodynamikę kasku.
Nasz POWERLOGIC Lab postawił sobie trudne zadanie stworzenia kasku, który oferuje rowerzyście wyprzedzenie aerodynamiki , bez kompromisów w zakresie funkcji, takich jak wentylacja i waga. Okazało się dobrym pomysłem wyrównanie przepływu powietrza do wnętrza kasku i powietrza, który przepływa w różnych kierunkach zewnętrznie. Nazwaliśmy to rozwiązanie zaawansowany aerodynamiczny kształt.
Oferuje on szereg zaawansowanych cech aerodynamicznych, które razem zapewniają Z Alpha najlepszą równowagę między wentylacją i aerodynamiką dostępnych obecnie na rynku. Kask oferuję najwyższy poziom wentylacji; oferuje jeszcze lepszą wentylację niż wiele tradycyjnych kasków otwartych aktualnie dostępnych.
Następnie poszliśmy jeszcze dalej, dając rowerzystom przetestować nasze kaski w rzeczywistych sytuacjach. Jest to jedyny sposób na zapewnienie optymalnej konstrukcji; wiemy, że testy w sztucznej sytuacji nie wystarczą. Wysokość poszczególnych rowerzystów, kąt ich głowy, jak kask siedzi na głowie, wielkość i kształt ich tułowia i twarzy, kręgosłupu... to tylko niektóre ze zmiennych, które mają znaczący wpływ na aerodynamikę kasku.
Choć nie ma dwóch identycznych wypadków są dwa główne rodzaje życia - liniowe i obrotowe - są związane z większością urazów mózgu. Oddziaływanie rzeczywistego świata faktycznie może narażać twój mózg do kombinacji obu sił liniowych i obrotowych.
Istnieją trzy główne składniki do MIPS wyposażonego kasku: wykładziny EPS, Low Friction Liner i elastomerowy system mocowania między nimi. W zderzeniu elastomerowy system mocowania ciągnie aby umożliwić wyłożenie EPS aby mogł obracać się niezależnie wokół głowy. Ile kask może sie obrócić? Zaledwie kilka milimetrów. Ale to kilka milimetrów ruchu może zmniejszyć wielkość siły obrotowej, które mogą być przenoszone do mózgu. Im więcej tym bardziej czerwony szczep do mózgu. Elemeny skończonych modeli ilustrujących szczep w mózgu z podobnego wpływu kąta, gdy użytkownik jest w kasku bez MIPS oraz kasku z MIPS. Eksperymentalne i numeryczne badania, wykorzystujące Hybrid III zderzenia głowa manekina z dziewięcioma akcelerometrami przyspieszeń we wszystkich osi pomiarowych wykazały redukcję sił do mózgu.
Ewolucja FIT mocy 2 z cieńszej konstrukcji zapewnia zwiększenie wsparcie potylicznej części głowy i jeszcze większą stabilność.
System montażu , który pozwala na regulację obwodu kasku idealnie dopasowuje się do kształtu głowy, aby zapewnić dopasowanie i komfort . Wykonane z tworzywa sztucznego z wtryskiem bi-injected dla większej elastyczności i lekkości.
Regulowany system, który łączy w sobie FIT mocy 1 z możliwością wyboru trzech różnych potylicznych pozycji wysokości. Montaż, lekkość i oddychalność są zabezpieczone przez Super Light wytryskiem w ramce.
Światło i niezbędny multi-regulowany system, który pozwala dostrajać obwód i wysokość w trzech różnych pozycjach, aby zapewnić maksymalny komfort.